WEEK 2 - Reisverslag uit Souillac, Frankrijk van Jesper Reijden - WaarBenJij.nu WEEK 2 - Reisverslag uit Souillac, Frankrijk van Jesper Reijden - WaarBenJij.nu

WEEK 2

Door: Jesper

Blijf op de hoogte en volg Jesper

20 Mei 2018 | Frankrijk, Souillac

Bonjour!
Ook de 2e week zit er inmiddels alweer op.
Deze week was de eerste echte volle werkweek en dus moesten we flink aan de slag!
We hebben in totaal bijna 60 uur gewerkt dus vandaag (zondag) even gebruikt om uitgebreid te rusten aan het zwembad.

Deze week moesten de heggen worden gesnoeid voordat het hoogseizoen begint en dat zijn er nogal wat hier op de camping.
Gelukkig heeft dat harde werken ook als voordeel dat de dagen voorbij lijken te vliegen en dus zat deze week er zo op. Na een week hard werken is het grotendeels klaar dus kunnen we komende week weer aan de slag met nieuwe werkzaamheden.
Ook hebben we afgelopen week de keuken van het restaurant leeggehaald en vervolgens nieuwe stellingen/rekken in elkaar gezet zodat ze de spullen weer netjes kwijt kunnen flink opgeknapt met andere vrijwilligers hier.

Verder hebben we (in tegenstelling tot vorige week) deze week kunnen genieten van het eerste echte goede weer hier in Frankrijk. Vandaar dat we vandaag op onze vrije dag heerlijk aan het zwembad hebben gelegen met een gevoelstemperatuur van 30 graden. Komende week lijkt het gelukkig goed weer te blijven dus dat word insmeren!
Tot volgende week!

Au revoir