WEEK 5 - Reisverslag uit Souillac, Frankrijk van Jesper Reijden - WaarBenJij.nu WEEK 5 - Reisverslag uit Souillac, Frankrijk van Jesper Reijden - WaarBenJij.nu

WEEK 5

Door: Jesper

Blijf op de hoogte en volg Jesper

13 Juni 2018 | Frankrijk, Souillac

Bonjour,
Week 5 is aangebroken en deze week stond er een verhuizing op de planning.
De afgelopen weken hebben wij doorgebracht in een 6-persoons huisje en deze maandag was het tijd om te verplaatsen. Dit komt omdat dit huisje verhuurd word aan nieuwe mensen.
Maandagochtend hebben wij al onze spullen gepakt en ons oude huisje opgeruimd en vervolgens zijn we naar overgehuist naar onze nieuwe tent waar we tot 30 juni verblijven.
Deze nieuwe tent heeft een groot balkon en 2 grote kamers , je kunt het bijna niet meer zien als een tent zo luxe is het.
Wel hebben we geen wc en douche in deze tent , dit hadden we in ons huisje wel dus dit was de eerste paar dagen een beetje wennen maar de tent heeft ook voordelen zo hebben we nu wifi in onze tent wat we voorheen niet hadden in ons huisje

We hebben een paar dagen gewerkt aan het snoeien van de bomen hier op de camping.
Verder ben ik deze week 2 dagen aan de slag geweest met het schilderen van een houten frame voor de nieuwe TV die we hebben gehaald voor het WK. Ook hebben we deze al goed uitgetest door naar de oefenwedstrijd België-Costa rica te kijken. Dit was uiteindelijk 4-1 geworden dus dat was goed nieuws voor de Belgische werknemers hier op de camping.

Kortom een gezellige week waarin we weer veel nieuwe dingen hebben geleerd en nu is het uitkijken naar het WK voetbal waar iedereen hier veel zin in heeft.

Tot volgende week!

Au revoir