WEEK 3 - Reisverslag uit Souillac, Frankrijk van Jesper Reijden - WaarBenJij.nu WEEK 3 - Reisverslag uit Souillac, Frankrijk van Jesper Reijden - WaarBenJij.nu

WEEK 3

Door: Jesper

Blijf op de hoogte en volg Jesper

30 Mei 2018 | Frankrijk, Souillac

Bonjour!
Deze keer staat de blog iets later online dan normaal vanwege een storing op de site.
Deze week zijn we aan de slag gegaan met de opbouw van de zo'n 25 tenten.
Als eerste moesten de frames opgebouwd worden , dit is in het begin een beetje lastig maar als je het eenmaal door hebt is het een makkie. ten tweede gaat de tent over het frame heen en word deze vastgezet.
Vervolgens moeten de haringen in de grond worden geslagen , dit zijn er ongeveer 30 per tent dus na een tijdje staan de blaren op je handen.
Ten slotte moesten we binnen in de tenten aan de slag gaan met het vastmaken van de binnententen en een soort tapijt vast hameren. Het was heerlijk weer deze week maar dat is helaas niet ideaal in zon tent met de volle zon erop waardoor het bloedheet kan worden in een tent. desondanks hebben we toch genoten van elk zonnestraaltje en word het toch wel wennen straks terug in Nederland.

Voorlopig genieten we hier nog even van het weer zolang het nog goed is.
Au revoir!