Week 1 - Reisverslag uit Souillac, Frankrijk van Jesper Reijden - WaarBenJij.nu Week 1 - Reisverslag uit Souillac, Frankrijk van Jesper Reijden - WaarBenJij.nu

Week 1

Door: Jesper

Blijf op de hoogte en volg Jesper

13 Mei 2018 | Frankrijk, Souillac

Nou daar gaan we dan , week 1 zit er al weer op!

Precies een week geleden vertrokken ik en mijn klasgenoot Noah vanuit Nederland op naar de Dordogne in Frankrijk.
Na een busrit van 16 uur vanuit Breda kwamen we dinsdagochtend om 6 uur in de ochtend doodvermoeid aan in Brive. Daar zijn we opgehaald door de campingeigenaar die ons gelijk naar de camping bracht.
Hier zijn we gelijk ons bed ingedoken om even wat slaap in te halen. Diezelfde dag hebben wij bij het avondeten even kennisgemaakt met de werknemers van het park. We eten elke avond gezamenlijk met alle werknemers en vrijwilligers.

De volgende dag zijn we de hele dag op pad geweest om inkopen te doen bij allerlei grote winkels.
Donderdag hadden we alweer een vrije dag vanwege hemelvaart , toen hebben we even inkopen gedaan bij de lokale supermarkt die 1uur lopen was.
Vrijdag en zaterdag zijn we dan echt aan de slag gegaan , deze 2 dagen hebben we ons beziggehouden met allerlei onderhoudswerkzaamheden op en rondom de camping.
Zondag zat de eerste werkweek er al weer op en hebben we lekker uitgeslapen en vervolgens de omgeving verkent.

Wel was het de eerste dagen wennen om zonder telefoonverbinding en met slechte wifi te zitten.
Kortom een rustige eerste week die ons genoeg tijd heeft gegeven te wennen op de camping en de omgeving te ontdekken.